loading...
بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها
mostafa ahadi بازدید : 23 دوشنبه 28 بهمن 1398 نظرات (0)

اگر واقعاً با SEO در ارتباط هستید، می دانید که تکنیک های مختلفی برای یافتن وب سایت شما در موتورهای جستجو وجود دارد. بسیاری از بازاریابان با SEO on-page راحت هستند: ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی، سپس بهینه سازی آن محتوا (مانند اضافه کردن برچسب، متن alt و غیره).

طراحی سایت-میکرودیتا(Microdata) چیست و تاثیر آن بر رتبه بندی SEO

اما SEO تکنیکال – نوعی که معمولاً در صفحه برنامه نویسان قرار می گیرد – می تواند برای یک بازاریاب ترسناک باشد ، زیرا با کد و داده های ساخت یافته در پشت صحنه سرو کار دارد.
بنابراین ما در استراتژی سئو شما مزایای میکرودیتا را پوشش می دهیم و به زبان مورد نیاز برای مکالمه با تیم توسعه دهنده خود می گوییم.
کدام یک از روندهای دیجیتالی موفقیت CMO ها را در سال ۲۰۱۷ هدایت می کنند؟

میکرودیتا در برابر ابرداده چیست؟

متادیتا شاید یک استراتژی آشناتر برای بازاریاب سئو باشد. این یک نوع از داده های ساختاری است که تفاوت هایی با میکرودیتا دارد.

۱-metadata

ما می توانیم از داده های فوق برای نشان دادن محتوای صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عنوان مثال، توضیحات متا می تواند بگوید، “این پست وبلاگ به شما پنج ابزار برای بهبود کارایی سرور داده خود می گوید.” اینها بیشتر برای منافع جستجوگر است و اشاره می کند که آنها چه چیزی را می خوانند.

۲-Microdata

ما می توانیم از میکرودیتا(Microdata) برای نشان دادن عناصر صفحه به مرورگرها استفاده کنیم. به عبارت دیگر ، میکرودیتا به تکه های محتوای فردی برچسب می دهد. و سپس یک موتور جستجو این بخشها را در جستجوها برجسته می کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از میکروداده ها برای گفتن “سلام ، گوگل ، این متن زیر نام نویسنده است” یا “این بخش بعدی از اطلاعات دارای رتبه بندی ستاره ها است” استفاده می کند.

طراحی سایت-میکرودیتا(Microdata) چیست و تاثیر آن بر رتبه بندی SEO

چگونه میکرودیتا، سئو سایت را بهبود می بخشد؟

اهمیت میکرودیتا(Microdata) برای رتبه بندی قدرت در حال کاهش است. به عبارت دیگر ، فقط به این دلیل که توضیحات صفحه را با کلمات کلیدی گسترش می دهید، به این معنی نیست که صفحه شما رتبه بالاتری خواهد داشت.
اما از طرف دیگر، میکرودیتا(Microdata) توسط موتورهای جستجو ارجح تر هستند، زیرا باعث می شود خزیدن آنها برای وب سایت شما راحت تر شود. این به آنها می گوید، “در اینجا چه چیزی را باید برجسته کنید و چه چیزی در مورد قطعه من مهم است!” این به نوبه خود ، به گوگل کمک می کند تجربه ای غنی تر و آسان تری را برای جستجوگران ایجاد کند.
به عنوان مثال ، در برخی جستجوها مهمترین عامل مؤلف خواهد بود. اما در جستجوهایی با قصد متفاوت، بررسی یا رتبه بندی ستاره ها در اولویت قرار خواهد گرفت.
metadata وmicrodata هر دو جستجو را بهبود می بخشند – اما شواهدی وجود دارد که میکرودیتا(Microdata) در واقع می توانند رتبه شما را بهبود بخشند ، نه فقط نرخ کلیک شما.

در کجا باید microdata استفاده کنم؟

آنقدر برنامه های میکرودیتا(Microdata) وجود دارد که پرداختن به همه آنها دشوار است. اما برای وبلاگ و وب سایت خود – به ویژه اگر B2B هستید – می توانید صفحه ای را برای خزیدن به صفحه های دارای برچسب اختصاص دهید، که به شما کمک می کند در جستجوها بهتر شما را فهرست بندی کنند. و این یعنی ترافیک بیشتر و در نهایت تجارت بهتر برای شما.
به طور خاص ، شما می توانید از تیم توسعه خود بخواهید این بخش ها را با استفاده از زبان Schema شناسایی کند:
-تصویر
-نویسنده
-تاریخ انتشار
-تاریخ آخرین تغییر
-عنوان
-قالب

برای لیست بزرگتر، به Schema.org مراجعه کرده و در مورد قابلیت های زبان آنها بیشتر بدانید. نکته جالب این است که همه موتورهای جستجوگر اصلی به این زبان تبعیت می کنند.
همچنین شواهدی وجود دارد که اضافه کردن میکرودیتا(Microdata) – مانند بسیاری از داده های ساخت یافته – به پیوند دادن نتایج جستجوی شما به Google+ کمک می کند و همچنین محتوای شما را در آن ” rich snippets ” به روز ارائه می کند ، که گوگل در جستجوی انواع جستجوها اولویت دارد.

طراحی سایت-میکرودیتا(Microdata) چیست و تاثیر آن بر رتبه بندی SEO

آیا می توانم microdata را برای سئو پیاده سازی کنم؟

اجرای آن خیلی پیچیده نیست. مانند اضافه کردن برچسب های متا به عنوان صفحه، می توانید یک متن از مطالب را با قطعه کد به زبان Schema ببندید.
اگر این برای شما آشناست، به Schema.org بروید و جستجوی برچسب هایی را که می توانید استفاده کنید، شروع کنید. سپس می توانید کد خود را با ابزار تست داده ساختاری Google آزمایش کنید – اساساً وب سایت خود را از طریق چشمان Google مشاهده کنید.
به طور کلی ، اگر شما درک درستی از HTML / CSS دارید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر سر رشته ای در این کار ندارید، به جای آن با توسعه دهنده سایت خود مراجعه کنید. شما همچنین می توانید با یک شرکت سئو همکاری داشته باشید تا در زمینه راهبردهای فنی سئو سایت، خارج از سایت و فنی به شما کمک کنند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

برچسب ها طراحی سایت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 1,409
  • بازدید کلی : 4,185