loading...
بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها
mostafa ahadi بازدید : 20 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

کسب درآمد به ازای جستجو کلمه کلیدی در گوگل : امروزه کسب درآمد اینترنتی رنگ و بوی ویژه ای به خود گرفته است و بیشتر از هر زمان دیگر به چشم می خورد. در این خصوص، این موضوع می تواند بیانگر کسب درآمد از طریق سایت شما و همچنین کلمات کلیدی مرتبط در حوزه کاری شما باشد. بدین منظور که شما می توانید با لیستی از کلمات کلیدی در گوگل به کسب درآمد بپردازید. برای آشنایی بیشتر در این زمینه با ما در این مقاله همراه باشید.
شما تنها می بایست با وجود وبلاگ و وب سایت خود تلاش و پشتکار لازم را داشته باشید و به گونه ای خلاق عمل کنید تا بتوانید به هدف خود و کسب درآمد نزدیک شوید. در این میان همه چیز با تحقیق در زمینه کلمات کلیدی شروع می شود.

کسب درآمد به ازای جستجو کلمه کلیدی در گوگل

تحقیق و بررسی در مورد محصولات و خدمات

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از یک وب سایت، بررسی محصولات و خدمات مرتبط با مخاطبان شماست تا بتوانید بهترین توصیه ها را داشته باشید. خوانندگان شما نه تنها به اعتماد به توصیه های شما تمایل نشان می دهند، بلکه موتورهای جستجو مانند گوگل نیز تمایل به رتبه بندی بسیار خوبی از وبلاگ های معتبر دارند.
در نتیجه شما از محصولات و خدماتی که بررسی می کنید و در اختیار قرار می دهید، یک جریان ثابت و وابسته را برای وبسایت خود کسب می کنید.
در دراز مدت، تبلیغ محصولات و خدمات احتمالاً بهترین راه برای ایجاد درآمد پایدار از ایجاد محتوای آنلاین است. به جای اینکه فقط مبلغی را برای اجازه تبلیغات شخصی در وبلاگ خود بدست آورید، می توانید سود خود را برای خود اختصاص دهید. تفاوت می تواند بسیار زیاد باشد، به خصوص اگر چند سال با آن در ارتباط باشید.

بررسی کلمات کلیدی با ابزار جستجو کلمات کلیدی

در این میان شما می توانید با استفاده از ابزارهای به روزی که برای جستجو و تحقیق کلمات کلیدی وجود دارند استفاده کنید تا بهترین کلمات و سودآورترین آنها را دریافت کنید و برای آنها هدف گذاری کنید. پس از جستجو با استفاده از این ابزار لیستی از کلمات کلیدی مشابه برای شما نشان داده می شود که میزان رقابت و سختی آنها نیز در هر زمینه ای قابل ملاحظه می باشد.

جستجوی کلمات کلیدی با CPC بالا

اما یک رویکرد دیگر نیز وجود دارد.
اگر تبلیغات را در سایت خود قرار دهید، برنامه هایی مانند Adsense Google هر بار که کسی روی یکی از آنها کلیک کند، به شما پرداخت می کند. این ترفند مطمئن است که آنها تبلیغاتی را نشان می دهند که در شرایط زیر باشد:
-برای مخاطبان شما مرتبط و جالب هستند.
-برای هر کلیک (CPC) هزینه بالایی داشته باشید و برای هر کلیک سود قابل توجهی کسب کنید.
این یک موضوع پیچیده است، اما می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص با محتوای خود، ارتباط تبلیغات و CPC را به حداکثر برسانید. Google حتی یک ویژگی به نام “Selection Targeting” دارد که به شما امکان می دهد آن را روی مجموعه خاصی از کلمات کلیدی متمرکز کنید.
البته برای این کار، باید بدانید که کلمات کلیدی سودآور هستند که ما را به سمت جستجوی کلمات کلیدی باز می گرداند.
متأسفانه، دانستن سودآوری یک اصطلاح، بسیار دشوار است. در بهترین حالت، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که یک سری اصطلاحات را تحقیق کنید و یک حدس ایجاد نمایید که باید با پست های خود هدف گذاری کنید. سپس می توانید همزمان با شروع دریافت نتایج، مرتب سازی کنید.
در مرحله بعد، آنها را کپی کرده و در یک کمپین آزمایشی Google Adwords قرار دهید، وانمود کنید که می خواهید برای هر ۵۰۰ شرط بالاترین پیشنهاد ها را دریافت نمایید.
سپس آن شرایط را با برآورد ترافیکی مرتبط کنید و CPC تخمین زده شده برای هر کلمه را ارائه کنید. با مرتب سازی بر اساس CPC ، می توانیم ببینیم کدام یک از کلمات، شرایط مناسب تری را برای هدف قرار دادن تبلیغات AdSense دارد.

آیا استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی ضروری است؟

اگر قصد دارید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید، ابزارهای تحقیق برای کلیدواژه ضروری هستند. آنها به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین استفاده را از ترافیک خود و همچنین نحوه بهینه سازی پست های خود برای تعیین درآمد بیشتر کسب کنید.
هر یک از ابزارها می تواند ویژگی هایی داشته باشد که شما نیاز داشته باشید تا از هر یک از آنها به طور مکمل با دیگری استفاده نمایید. این به این دلیل است که هر یک از نقاط قوت مختلفی برخوردار است. می توانید داده های یکسانی را از همه آنها بدست آورید، اما برخی از آنها در بعضی موارد کمی بهتر از سایرین هستند.
بسیاری از بازاریابان برتر و کارشناسان Adsense برای اطمینان از داشتن بهترین اطلاعات ممکن در همه آنها مشترک هستند. در دراز مدت، اختلافات اندک در کیفیت تحقیق شما می تواند تأثیرات بزرگی بر ترافیک و درآمد شما داشته باشد.

ابزارهای جستجو کلمه کلیدی برای کسب درآمد

در ادامه به معرفی و توضیح مختصری در رابطه با این ابزارها می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سودآوری زمینه کاری خود داشته باشید.
۱٫ Google AdWords
این ابزار به شما کمک می کند تا حجم و رقابت را برای کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنید و بازخوزد هر یک را به شما نشان خواهد داد.
این ابزار درواقع آنالیز رقابتی است. به عنوان مثال، می توانید یک وب سایت یا URL صفحه فرود را در آن جستجو کنید و فوراً ببینید چه کلمات کلیدی آنها را هدف قرار می دهد.
دو مزیت اضافی برای انجام تحقیقات در مورد کلید واژه با AdWords وجود دارد.
اولین مورد این است که به سرعت در شناسایی کلمات کلیدی پولی به شما کمک می کند. اینها کسانی هستند که فقط نرخ تبدیل را شامل می شوند ولی ترافیک را هدایت نمی کنند.
دلیل دوم این است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی “پولی” را که احتمالاً هرگز در رادار خود نداشته اید، کشف کنید.
۲٫ Google Analytics
خوشبختانه ، Google Analytics می تواند دقیقاً آنچه را که مردم به دنبال آن هستند، برای شما تعریف کند تا بتوانید به آنها کمک کنید و در این راه بتوانید کسب درآمد داشته باشید.
اگر جستجو در این سایت را شروع کنید، اکنون لیستی از رایج ترین کلماتی را که مردم در جستجوی آن هستند دریافت می کنید. Google Analytics حتی به شما کمک می کند تعداد دفعاتی که شخصی برای هر یک کلمه جستجو کرده است را مشاهده کنید.
بنابراین، شما دقیقاً می بینید که مردم به دنبال چه چیزی هستند و سپس می توانید سعی کنید آن موارد را برای دسترسی آسان تر در اختیار جستجو کنندگان قرار دهید.
۳٫ Google Trends
آنها از داده های گذشته استفاده می کنند تا به شما کمک کنند پیش بینی کنید که چه کلمات کلیدی همیشه مورد توجه شما خواهد بود.
در اینجا، می توانید مباحث با روند اخیر را پیدا کنید تا از آن فوراً استفاده کنید.
اما با استفاده از Google Trends، می توانید بازه زمانی مورد نظر خود را مشخص کنید و در آن بازه زمانی بهترین کلمات مورد علاقه افراد را مشاهده کنید.
در این صورت شما می توانید به تولید محتوای جدید و تبلیغات در زمینه علاقه مندی های افراد قدم بردارید.
۴٫ Moz Keyword Explorer
می توانید از آنها مانند میانبرها استفاده کنید تا بفهمید بیشترین پتانسیل، سهم چه کلمه کلیدی خواهد بود.
این ابزار همچنین بر اساس جستجوهای مشابه عبارات پیشنهادی را به شما ارائه می دهد. و می توانید همه این موارد را در یک لیست خاص برای یک کمپین خاص اضافه کنید.
اکنون می توانید میانگین حجم کلمات، دشواری، فرصت ها و امتیازات اولویت را در تمام کلمات کلیدی این لیست مشاهده کنید.
۵٫ SEMrush
SEMrush بیشتر به دلیل داده های تبلیغاتی شناخته شده است.
با این حال، همانطور که مشاهده کردیم، این اغلب می تواند برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مفید باشد.
شما فقط کلمات کلیدی محبوب را نمی خواهید. شما به دنبال کلمات کلیدی سودآور هستید. SEMrush می تواند به شما در تجزیه و تحلیل این کلمات کلیدی سودآور و رقابتی کمک کند.
SEMrush تمام کلمات کلیدی را که یک رقیب برای آن پرداخت می کند به شما نشان می دهد. همچنین تبلیغاتی را که برای هر یک از این کلمات کلیدی استفاده می کنید به شما نشان می دهد.

ابزارهایی که در بالا ذکر شد از جمله مهم ترین ابزارهای جستجو کلمات کلیدی پر درامد هستند که می توانید از هریک از آنها به نحو احسن استفاده نمایید. اما ابزارهای بیشتری نیز وجود دارد که می توانید بنابر نیاز خوداز هر یک از آنها بهترین استفاده را داشته باشید و نتیجه دلخواهتان را دریافت نمایید.

برچسب ها طراحی سایت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 1,391
  • بازدید کلی : 4,167