loading...
بروز ترین اطلاعات و مطالب و خبر در همه زمینه ها
mostafa ahadi بازدید : 18 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

اینماد که آن را با نماد اعتماد الکترونیکی بیشتر می شناسید برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ لازم و ضروری است. با داشتن این نماد اعتماد میان شما و کاربران برقرار خواهد شد و در نتیجه در وب‌سایت خود به راحتی می توانید به بازاریابی و فروش بپردازید. برای اخذ این نماد توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد همچنین تهیه مدارک برای متقاضیان مختلف لازم و ضروری است.

نماد اعتماد الکترونیکی

سایت و فروشگاه های اینترنتی مختلفی راه اندازی شده اند که هر کدام محصولات متنوعی را به فروش می رسانند. جلب رضایت کاربران جهت خرید از سایت با روش های مختلف انجام می شود که یکی از آن ها داشتن نماد الکترونیکی یا ای نماد می باشد. برای ایجاد اعتماد بین کاربرانی که به سایت های فروشگاهی مراجعه می کنند از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نشانه ای با عنوان اینماد اهدا می شود. این نماد تا دو سال از اعتبار برخوردار است و در اغلب سایت ها در قسمت بالایی صفحه قرار می گیرد تا کاربران در بدو ورود با آن مواجه شوند.

این نماد نشانه تائید فعالیت فروشگاه های اینترنتی از سوی موسسه معتبر و بزرگی است که در سطرهای قبلی به نام آن اشاره شد. هر زمان وارد سایتی شدید که دارای این نماد بود می توانید بر روی آن کلیک کرده و اطلاعات کاملی از شرکت مورد نظر کسب کنید که می توان به نام، آدرس، شماره تماس، ایمیل و چند مورد دیگر شرکت اشاره کرد. با مشاهده این نماد و بررسی اطلاعات لازم و مطلع شدن از تاریخ اعتبار آن دیگر به راحتی می توانید از سایت مورد نظر محصول خود را خریداری نمایید.

اینماد، نماد اعتماد الکترونیکی

انواع مختلف اینماد

اینماد که آن را بیشتر با نام نماد اعتماد الکترونیکی به شما عزیزان معرفی کردیم دارای انواع مختلفی است که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اگر سایت و فروشگاه اینترنتی از حداقل معیارهای لازم برخوردار باشد از ای نماد موقت برخوردار خواهد بود. پس از دریافت نماد موقت در صورت داشتن صلاحیت و معیارهای لازم به سایت مورد نظر اینماد دائم تک ستاره تعلق خواهد گرفت.

اگر سایت شما دو نماد معرفی شده را دریافت کرده و تمایل دارد به سراغ سومین نماد با عنوان دوستاره برود می بایست از SSL که گواهی امنیت است را در وب سایت خود نصب و راه اندازی کند و سپس به مانند مراحل اخذ نماد تک ستاره تمامی اقدامات لازم را به انجام برساند. برای دریافت ای نماد دلایلی وجود دارند که در بخش بعدی بیشتر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اینماد، نماد اعتماد الکترونیکی

دلایل کسب ای نماد جهت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

همان طور که اشاره شد برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی دریافت نماد اعتماد از اهمیت بسیاری برخوردار است. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارند که می توان به اعتماد سازی به عنوان مهم ترین آن ها اشاره کرد. رقبای سایت شما در برخی موارد قصد سوء استفاده را دارند که با کسب اینماد مانع از آن خواهید شد.

جهت به دست آوردن درگاه بانکی باید این نماد را دریافت نمایید. برای انجام معاملات مختلف باید امنیت کاملی برقرار شود که با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی خیال شما از این موضوع راحت خواهد شد. کاربران بسیاری به سایت شما مراجعه کرده و حتی ثبت نام می کنند که برای حفظ امنیت اطلاعات آن ها نیز باید اینماد را دریافت نمایید. برای همکاری با اداره پست نیز این نماد به کمک شما خواهد آمد.

اینماد، نماد اعتماد الکترونیکی

اینماد جهت راه اندازی کسب و کارهای گوناگون

نماد اعتماد الکترونیکی برای راه اندازی برخی از کسب و کارها لازم و ضروری است که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. برخی از فروشگاه ها و وب سایت های اینترنتی کالاهای مختلف در قالب دیجیتالی و یا فیزیکی را به فروش می رسانند و همچنین در کنار آن خدماتی را نیز در نظر می گیرند.

برای این گونه از وب‌سایت‌ها کسب ای نماد لازم و ضروری است. از دیگر وب‌سایت ها می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد که به صورت آنلاین به پرداخت هزینه و انجام تمامی مراحل مربوط به سفارش کالاهای مختلف می پردازند. این گونه از وب‌سایت ها وظیفه دارند که برای فروش و تبلیغات کالاها و خدمات خود به کسب نماد الکترونیکی اقدام کنند.

اینماد، نماد اعتماد الکترونیکی

مدارک مورد نیاز برای اخذ اینماد

اگر جزو وب‌سایت‌هایی هستید که در بخش قبلی به آنها اشاره شد برای دریافت اینماد باید مدارکی را آماده و ارائه دهید و سپس به تکمیل فرم به صورت اینترنتی اقدام کنید. برای متقاضیانی که به صورت حقیقی هستند داشتن مجوز فعالیت و تصویر آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. از دیگر مدارک می‌توان به تعهد نامه شخصیت حقیقی اشاره کرد. از دیگر مدارکی که برای گروه متقاضیان حقوقی لازم و ضروری است که آن ها را تهیه کنند تصویر آگهی روزنامه رسمی می باشد.

تصویری از اساسنامه و آخرین تغییرات آدرس نیز از دیگر مدارک مربوط به متقاضیان حقوقی است که در زمینه تجاری و غیرتجاری مشغول به فعالیت می باشند. همچنین اگر اعضای هیئت مدیره دارای تغییرات اسامی باشند آگهی آن به همراه تصویر تغییراتی که در رابطه با فعالیت شرکت صورت گرفته نیز باید ارائه شود. به همراه این مدارک تصویر مجوز فعالیت به همراه پروانه و تعهدنامه شخصیت حقوقی نیز برای این افراد لازم و ضروری است. متقاضیان دولتی نیز می بایست از سربرگ سازمان تصویری را ارائه دهند که امضای مقام مسئول در آن درج شده باشد.

اینتن کلود زیر مجموعه ی هلدینگ اینتن است که با بیش از 10 سال در زمینه ی طراحی سایت و سئو،خدمات هاست ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، ثبت دامنه ارزان در فروردین 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,374
  • بازدید کلی : 4,150